Кім білер, кімдер болар мейірім қанар, Рухым сөнген менің қайта жанар. Еңіреп Мұхит бабам өтіпті-...
Шара Жиенқұлова. Өзім туралы және қазақ биі хақында
Шара әпке-сіңлілерімен бірге (сол жақ шетте тұрған – Хадиша Айманова),1925 ж.
Домбыра шанағынан күй төгілген осындай бір айтыстың үстінде, менің өнерге бейімділігімді білетін құрбыларым күтпеген жерден қаумалаған көпшіліктің ортасына итеріп шығарып, «Шара билесін!» – деп айғай салды. Адамдардың арасына жасырынып қалғым келгенімен, көптің ішінен сытылып шыға алмадым. Домбырашылар да айғайға басып, онымен қоса домбыраларын сабалап жатыр. Биге шығуыма тура келді. Есім шыққаны сонша – алғашқы өнер көрсетуімнің қалай өткені өзіме де бұлдыр. Мен біресе атпен құйғыта шауып келе жатқандай, енді бірде домбыра шертіп немесе кілемге ою-өрнек салып жатқан адамдай түр көрсетіп, билей бердім. Жан-жақтан мақтаған дауыстар естілді, ал мен болсам, биді аяқтай салып, қолыммен бетімді басып, алыс қырға қарай жүгіре жөнелдім...
«Ленфильм» киностудиясында түсірілген «Амангелді» фильміндегі басты рөл – Амангелдінің әйелі – Балымның бейнесін сомдау Шараның өміріндегі айтулы оқиға болды. Ленинград,1937–1938 жж