Әбу Насыр әл-Фарабидің нақыл сөздерін ұсынамыз

АФОРИЗМДЕР
14282
  • Ар-ождан алдындағы адалдық өз қадір-қасиетіңе, ізгі іс-әрекетіңе байланысты.
  • Шыншылдық адалдықпен ағалас. 
  • Өрге жүзген өнегелі ісімен, Таңда адал дос өз теңіңнің ішінен. 
  • Адам мақсатына өзін-өзі жетілдіру арқылы жетеді. 
  • Мінез-құлық міні – рухани кеселге жатады.  
  • Өзгенің пікірін иемденіп кету – надандық һәм ниеті қара адамға лайық іс. 
  • Бейқамдық сәтсіздікке бастайды. 
  • Жүргендер көп достық атын малданып, Қалмағайсың сен де бірде алданып.
  • Өз бойында жоқ қасиеттерге құмар кісі көлгір келеді. 
  • Білімді болу деген – жаңалық ашуға қабілетті болу.  
  • Білім қуған жанның ойы күнделікті күйбеңнен көп алыста жатады. 
  • Шын білім – ақиқат, анық білім. 
  • Ғылым адам санасына болмысы бөлек, ерекше ұтқыр ұғымдарды орнықтыру арқылы ғана терең ұялайды. 
  • Ғылыммен айналыссам деген адамның ақыл-ойы – айқын, ерік-жігері – зор, тілек-мақсаты – ақиқат пен адалдыққа қызмет етуге талап жолында болуы шарт. 
  • Жай ләззат іздеу, кәсіпқұмарлыққа ұқсас әрекет ондай болмасқа керек.  
  • Мінез – жанның айнасы. 
  • Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез-құлыққа байланысты. 
  • Мінез бен ақыл жарасса – адамгершілік ұтады.  
  • Сұлу саз жан сергітеді. 
  • Тән ауырса – жан да ауырады. 
  • Шын беріліп қызықтаған нәрсе ғана жүрекке жетеді. 
  • Ақыл-парасат – адамның ойлауына, пайымдауына, ғылым мен өнердің қыр-сырын ұғуына, жақсы қылық пен жаман қылықтың ара жігін ашуына көмектесетін күш.  
  • Тәрбиелеу дегеніміз – адамның бойына білімге негізделген этикалық құндылықтар мен өнер қуатын дарыту. 
  • Музыка – рухтың, құмарлық пен ынтызарлықтың, әр алуан көңіл-күйдің ісі. 
  • Музыканың негізгі міндеті – адамның эстетикалық қажетін өтеу. 
  • Адамға тән бір жақсы қасиет – өзін қоршаған әлемнің әсемдік сырларына үңілу, содан рухани нәр алу, өзінің нәзік сезімін образдар арқылы паш ете алу. 
  • Ғақлия көзбен қарасаң, Дүние – ғажап, сен – есік. Жаһлы көзбен қарасаң, Дүние – қоқыс, сен – меншік. 
  • Ұстаздық мінез-құлық нормасы мынадай болуға тиіс: ол тым қатал да болмауы керек, тым ырыққа да жығыла бермеуі керек. Өйткені, аса қаталдық – шәкіртті өзіне қарсы қояды, ал тым ырыққа көне беру – қадірін кетіреді, берген білімі мен ғылымына шәкірті селқос қарайтын болады. 
author

Әбу Насыр Әл-Фараби

АҚЫН

Жаңалықтар

Елордалық өрт сөндірушілер Нұра ауданы Қабанбай батыр даңғылында автобустың жануын сөндірді, деп хаб...

Жаңалықтар

Әлеуметтік желілерде қайырымдылық қор құрылтайшысының қаржысын жымдықды деп айыпталып отырған Пери...