Проза жазуды ұнататын болсаңыз, шеберханамызға қош келдіңіз!Ольга Маркова атындағы Алматылық Ашық Әд...
Елордада өтетін Media Talks-та ұрпақ теориясы талқыланады
11 қыркүйекте елордадағы Қазмедиа орталығында Astana Media Week 2019 медиа – аптаның аясында «Media Talks: Максималды репост» бейресми конференциясы өтеді.
Коммуникативтік алаңының басты тақырыбы «Ұрпақтар теориясы» болмақ. Конференцияның спикерлері - медиа саласындағы белгілі сарапшылар, мемлекеттік қызметкерлер, теоретик-ғалымдар және «болашақ мамандықтардың» өкілдері. Мемлекет дамуының экономикалық циклдері «Ұрпақтар теориясы»-мен тығыз байланысты. Технологиялар дамуда, қоғам өзгеруде, қажеттіліктер өсуде, кәсіптер мен тұтас салалар пайда болуда. Алты кезеңнің әрқайсысы ұрпақтар құндылықтарының қалыптасуына әсер етеді, олар елдегі және әлемдегі ең ірі, маңызды оқиғалардың ықпалымен, қоғамда қабылданған тәрбие жүйесі мен ақпараттық тапшылық жүйесінің БАҚ ықпалымен қалыптасады.
Шетелдік сарапшылардың пікірінше, Y-ұрпағының, миллениал ретінде танымал екінші кезеңі теледидар болып қалады. Global Web Index деректеріне сәйкес, миллениалдар теледидарды күніне екі сағат көреді, ал онлайн-ТВ мен музыкалық стримингтік қызметтер шамамен бір жарым сағат алады. Бұл ұрпақ әлеуметтік желілерге көп уақытты арнайды: күніне 2 сағат 44 минут. Баспасөзге ең аз уақыт бөлінеді.
Жаңалықтардың жетекші көзі әлеуметтік желілер болып табылады, ал ТВ жаңалықтары алдыңғы ұрпақпен салыстырғанда жастарды әлдеқайда аз қамтиды. Deloitte есебіне сәйкес, жас ұрпақ арасында өзекті болып қала алған жаңалықтар - бұл интернеттегі сандық арналар: веб-сайттар, желідегі форумдар және подкасттар арқылы интернет желісіне қатысуды арттырған компаниялар. Демек, миллениалдар – дәстүрлі теледидарды жасайтын және көретін соңғы ұрпақ.
Репост-бұл жаппай сипатқа ие хат; бұл -тақырыпқа реакция; бұл - сайлау контенті; бұл - үндеу және тіпті риторикалық сұрақ, ол жауап талап етпейді, бірақ сіздің талқылауыңызды қажет етеді.
«Media Talks: Максималды репост» арнайы бейне-материалдар ұсынады, онда республикалық медиа-компаниялардың басшылары, Қазақстанның заманауи телеарналарында жұмыс істейтін мамандар туралы өзекті мәліметтермен, олардың еңбегін ұйымдастыру үшін қолданылатын басқару стратегияларымен бөліседі. Х-ұрпағының медиа-менеджерлерінің қандай сын-қатерлерге жиі тап болатыны туралы айтады.
Осы маусымда шақырылған Media Talks спикерлері:
Закиржан Мамлютов - ТОО «Qz Media Portal» бас директоры, журналист, теледидар саласындағы «Тұмар-2019» Ұлттық сыйлығының «Аймақтық тележоба» номинациясының жеңімпазы: «Аймақтық теледидарда жоғары сапалы контентті қалай құруға және желіде танымал болу» тақырыбында сөз сөйлейді.
Радик Темірғалиев - тарихшы, публицист, ҚР Тұңғыш Президентінің Қоры жанындағы Экономика және саясат институтының бас сарапшысы. Ол әлемге өз көзқарасын білдіріп, «Өткен мен болашақ: ұрпақтар қақтығысы» турасында пікірімен бөліседі.
Давид Туганов – «Нейрошторм» компаниясының сандық түрлендіру және өзгертулерді басқару тәжірибесінің жетекшісі. Давид жаңа буын және олардың қалай ойлайтыны, яғни «Іс-әрекеттегі ойлау дизайны» туралы өз пікірімен бөліседі.
Ляззат Көккөзова – медиаменеджер, «Success K» стратегиялық коммуникациялар агенттігінің бас директоры. Ол «Медиа – жобаларды ұйымдастыру тәсілдері мен әдістері қалай өзгеретінін» айтып береді.
Роза Құдабаева - Лондоннан арнайы шақырылған спикер-журналист. Роза қазақтың BBC қызметі қалай құрылды және BBC Дүниежүзілік қызметінде «Ұрпақ теориясы» қалай қолданылатыны туралы бөліседі.
Іс – шараның модераторы БАҚ-ты қолдау қорының жетекшісі, журналист, Media Talks бейресми конференциясының ұйымдастырушысы Махаббат Есен дәстүрлі түрде сөз сөйлейді. Ол «Заманауи қазақстандық көрермендер БАҚ-та кімге сенеді?» тақырыбындағы әлеуметтік сауалнаманың нәтижелерімен бөліседі.
Бейресми конференция медиакомпаниялар басшыларына, журналистерге, дипломатиялық корпус өкілдеріне, халықаралық ұйымдар, мемлекеттік мекемелер, жоғары оқу орындары, баспасөз қызметтері, блогерлерге, студенттерге, сондай-ақ медиа-салаға қызығушылық танытқан адамдарға пайдалы әрі қызықты болмақ.