2-қараша күні ҚР Ғылым және жоғары білім министрлігі Тіл саясаты комитеті Ш. Шаяхметов атындағы &laq...
Ұшақ апатынан бұрын экипаж бен диспетчердің сөйлескендері жарияланды
Фото: Маңғыстау облысының әкімдігі
Ақтау әуе кеңістігінде болған оқиға барысындағы рейс экипажы мен диспетчерлер арасындағы радиоалмасу жазбалары тарап жатыр, деп хабарлайды madeniportal.kz Ulysmedia.kz тілшісіне сілтеме жасап.
Радио алмасу жүйелі түрде басталған: экипаж Бакудегі балама әуежайға қайтатынын растаған. Алайда сағат 08:16-да ұшқыштар басқаруға ие бола алмай, кабинаны құс соққанын хабарлады.
Vsevolod Broadcasts Telegram-арнасының сілтемесі бойынша, эфирде «Ұшқыштар кабинасына құс соғылды, басқару істен шықты...», делінген.
Бұл дабыл сигналының алғашқысы.
Әуе қозғалысының диспетчері экипажға қандай көмек қажет екенін бірден сұрады, бірақ байланыс уақыт өткен сайын түсініксіз бола берген. Жағдайдың нашарлауына байланысты ұшқыштар әуелде ұшуды жоспарлаған Минеральные Водыдағы ауа райы туралы мәліметтерді сұрады. Алайда көп ұзамай ұшақты басқару мүмкін болмай бара жатқаны белгілі болды және экипаж Махачкалаға қайта бағыттауды сұрады.
Сағат 08:22-де ұшқыштар гидравликалық ақау туралы хабарлағанда, жағдай күрделене түсті. Осыған қарамастан, диспетчерлер экипажға Махачкаладағы бағыт пен ауа райы туралы мәліметтерді беру арқылы қолдау көрсетуді жалғастырды. Бірақ барған сайын түсініксіз болған жабдық пен коммуникацияларға қатысты проблемалар көбірек алаңдаушылық туғызды.
«AXY8243, растаңыз, апат жарияладыңыздар ма?» – деп сұрады диспетчер.
Экипаждың жауабы түсініксіз болды. Сағат 08:26-да ұшқыштар өздерінің сол сәттегі биіктігін 80 деп көрсеткен және және FL100-ге көтерілмек болып, бірақ олардың жағдайы одан әрі күрделене түскен.
Радио алмасудың соңғы минуттары бақылауды Ростовтық бақылауға бергенңн тіркеді. 08:27-де экипаж жиіліктің «Ростовтық басқару 134.1 AXY8243» болып өзгеруін растады. Бірақ көп ұзамай ұшақпен байланыс мүлдем үзілді.