Самал Еслямова басты рөлде ойнаған "Тюльпан" фильмі
«Абай жолы» телехикаясы. Көпшіліктің пікірі қандай?
Жанна Жайлаубайкызы: «Абай жолы» сериалы туралы
Сәкен Сыбанбай: «АБАЙ ЖОЛЫ»
Қойшыбек Мүбарак: Бір деммен алты бөлімін де көріп шықтым
Ықылас Ожайұлы: Көріп отырып көзтостағың шөпілдеп жасқа толады екен
Azamat Bıtan: Ұлтты біріктіре алатын телехикая
Жұмабек Әлімхан: Кино көңілден шықты, кино ұжымына үлкен рақмет!
Арман Шеризат: "АБАЙ ЖОЛЫ" сериалынан алған әсер
Аршын Нұрбақыт: Табан ет, маңдай тер ақталыпты
Murat Yeszhanның режиссерлігімен сәтті сериал түсіріліпті. Табан ет, маңдай тер ақталыпты. Әрине бір адам осыншама үлкен жауапкершіліктің үдесінен шығуы мүмкін емес. Мұндағы сайдың тасындай іріктелген Ұларбек Нұрғалымұлы , Шаттық Батан т.б кәсіби қыз-жігіттерден жасақталған - шығармашылық топ міндеттерін ойдағыдай атқарып шықты деуге толық негіз бар. Осының бәрін ұйыстыра, жымдастыра білген режиссердің еңбегі үлкен. Сериалда бастан-аяқ (саунтрегіне дейін) көрерменді жетелеп отыратын әуезді байыптылық пен сиқырлы сырбаздық бар. Кейіпкерлерді шалықтатып(пафос), оқиғаны шашырату жоқ. Әбден қан-сөлін сығып, ширатып, иін қандырып берген. Актерлерді еліріп, лепіртпей-ақ әйдік дүние жасауға болатынын көрдік. Актерлер дұрыс таңдалған. Б.Әбділманов сомдайтын әбден таптаурын болған шадыр мінезді, күйгелек абайды Бойынан байсалдылық пен тектілік ескен Айдос Бектемірдің алмастырғанын көріп қуандық. С.Калымов та М.Әуезовтің күрделі образын мейлінше ашуға тырысыпты. Сериалда символикалық белгілер, деталдар жақсы ойнатылған. Мәселен Оразбайдың қолшақпарлары Абай отырған үйге баса-көктеп кіріп, қамшының астына алады. Сол сәтте орыс әскері кіріп, Абайды арашалаған болып, төбеге оқ атып, шаңырақтың күлдіреуішін қиратады. Бұл отарлаушы орыс империясының Қазақ халқына қамқор болғансып, ақырындап шаңырағын (елдігін) ортасына түсіре бастаған әзәзілдігі еді. Сондай-ақ кейіпкерлеге авторлық қиянат жасамауға ұмтылулары көңіл көншітеді. Жалпы көркем дүниенің алтын арқауы, оның драматургиясы десек, сериалдың сценарийін жазысып, құрлысын түзген кәсіби драматург Ұларбек Нұрғалымұлының айырықша қолтаңбасы байқалады. Уақыт пен қаржының тапшылығына қарамастан, ойлы да тұшымды сериал жасаған шығармашылық топқа ризалығымызды білдіреміз. А.Құнанбаевтің 175 жылдық тойындағы ең бір қайырлысы осы болған тәрізді. Әуезовтің сөзімен айтсақ, енді "Қазақшалап" Шәй ішуге болады екен
Бейсен Сұлтан: "АБАЙ ЖОЛЫНАН" АЛҒАН АЛҒАШҚЫ ӘСЕРІМ
"Әркімнің жүгі өзіне ауыр" бұл Мұрат Есжан бауырымыздың(бас редакторы Ұларбек Нұрғалымұлы) "Абай жолы" телехикаясында Абайдың Шәугімбайға айтқан сөзі. Абай туралы талайлаған спектаклдер, өлеңдер, мақалалар, әдеби шығармалар жазылып, кинолар түсірілді. "Түйенің танитыны жапырақ" демекші жұрттың бәрі неғып Абайға жүгіре береді. Қазақта Абайға жетпесе де, ұлы ақынның төңірегінде небір мықты, ұлы тұлғалар болған ғой. Мысалы, Шәкәрім, Әуезов, Шоқан, Сәбит, Ғабит... деп кете береді. Солар туралы неше түрлі мықты кинолар түсірілсе құба-құп болар еді дейтінбіз. Оның үстіне ұлы ақынды анау бір жұлып, мынау бір жұлып әкетіп, қарапайым көрермен үшін бір түсініксіз тұлғаға айналып барады ау деп уайымдайтын едік. Бүгін біз тағы да бір Абай жайлы түсірілген телехикаяның көрермені болып отырмыз. Бірақ, бұл "Абайдың" бұрынғы Абайлардан жөні бөлектеу екенін аңғаруға болады. Тілі де түсінікті, өзінше көркем. Бұл киноның(кино дей берейін) сюжетінде Абай мен Мұхтар өмірін қатар өрбітіп отырыпты. Яғни бір жағынан ұлы ақынның өмірі баяндалса, енді бір жағында жазушы Әуезовтің шығарманы жазу кезінде басынан өткен тарихи деректер бойынша өрбіпті(бұл өз ойым). Маған басты ұнағаны Абай мен Мұхтар Әуезовтің рөліндегі актерлер. Сәкен Ғалымов(Жақсылықұлы депті ғой) қырынан қарағанда тура ұлы жазушының өзі екен әншейін)) Аталған телехикаяда Әуезовтің "Абайдың портретіне де Абай болуымыз керек" дейтіні бар. Режиссерде соған қатты мән бергенін киноны көргенде аңғару қиын емес. Арасындағы Шәугімбай(Жүсіп Ақшора) секілді қосымша рөлдерде киноның сүйкімін арттыра түскен. Оның кигіз үйдің маңында кетіп бара жатып, аяғына ілініп қалып сүріндірген затты лақтырып жіберуі де кино бояуын қанықтырмаса кемітпесі анық. Айтпақшы, Әуезовтің жасырақ кезеңдегі рөлін сомдаған Нұрлан Әлімжанның бейнесі де өте жақсы ойластырылған екен деген ойға келдім.
Қорыта айтқанда, Мұрат Есжанның "Абай жолы" телехикаясын көре отырып, сценарий авторлары Ұларбек Нұрғалымұлы, Мұрат Есжан, Мақпал Мадияроваларға, сондай-ақ телехикаяның бас редакторы Ұларбек Нұрғалымұлына жарайсыңдар, еркек екенсіңдер) дегім келеді. Жаста болса бас болған кионгерлерге рахмет айтамын. Өнерлерің өсе берсін! Әдетте отандық киноларды көрсек, сүйінгеннің орнына жынымыз жиі келе беруші еді🤭 Ал бұл жолы олай болмады. Артық мақтап кетсем кешірім сұраймын. Кинодан алған әсерімнің биігінен🤭😀түсе алмай отырған сол). Оның үстіне Шәкәрім атамыздың сөзімен айтқанда "бұл ән бұрынғыдан өзгерек" боп тұр ғой🌹🌹 👏👏👏