Бірнеше күн бұрын қазақтың аса көрнекті ақыны, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік сыйлығының лауреат...
Қазіргі балалар әдебиетін оқытуда жобалау әдісін кешенді қолдану ерекшеліктері
.
Реті |
Тақырыптар |
Түрлері |
1 |
Автор идеясын жеткізудегі поэманың прологы мен эпилогының ро |
зерттеушілік жоба |
2 |
Поэманың шиеленісіндегі психологизмнің тілдік құралдар арқылы танылуы |
зерттеушілік жоба |
3 |
Поэмадағы наным-сенімге қатысты халықтың ұстанымы (ырым, кие, қасиет, обал-сауап ұғымдары) |
зерттеушілік жоба |
4 |
Поэманың шешіміндегі автор көзқарасы және қазіргі экологиялық мәселелер |
зерттеушілік жоба |
5 |
Шығармадағы символдық атауларды жеткізудегі көркемдік қолданыстар және оның автор ойын жеткізудегі орны |
зерттеушілік жоба |
6 |
Шығармадағы қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанстың автор ойын жеткізудегі орны |
зерттеушілік жоба |
7 |
Шығармадағы риторикалық сұрақтың автор ойын жеткізудегі орны |
зерттеушілік жоба |
8 |
«Қасиет пен қасірет» |
шығармашылық жоба (сахналық қойылым) |
9 |
Кейіпкер үні (Жетімкөл, аққу, ана, әке, тәуіп шал, жылқышы қарт) (сурет, монолог, өлең, эссе) |
шығармашылық жоба |
10 |
«Бала – адамның бауыр еті» (жетімдер үйімен байланыс, бейнебаян әзірлеу) |
шығармашылық жоба |
11 |
Бала ауруы және халықтық ем |
зерттеушілік жоба |
- ғылымилық сипаты: мақсаты мен өзектілігінің негіздей алады;
- зерттеу кезеңдерін айқындайды;
- зерттеу жұмысының құрылымы: кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімі сақталған;
- тақырыпты теориялық тұрғыда негіздейді;
- шығармадан мысалдар келтіріп талдайды;
- зерттеу жұмысын аудиторияға түсінікті етіп жеткізе алады;
- таныстырылымның эстетикалық талғамға сай әзірленеді;
- жұмыс көлемі: кіріспе мен қорытында бөлімі жарты беттен, негізгі бөлімі 3 бет, таныстырылымы 5-7 слайд.
Шығармашылық жұмыстың бағалау критерийлері:
- тақырып, мақсат, өзектілікті айқындайды;
- креативтілігі мен тың идеясы бар, ерекше формадағы жоба ұсынады;
- кейіпкер қабылдаған 1-2 маңызды шешімнің заманауилығына салыстырмалы талдау жасайды;
- 1- 2 қарама-қайшылықты айқындап, екі кезең тұрғысынан талдап, баға береді;
- Таңдаған стиль талаптарына сай әзірленеді.
- оқу бағдарламасындағы шығармаларды жаңарту;
- оқу бағдарламасына өзгерістер енгізіп, балалар әдебиетіне ұсынылатын шығармалардың заманауилық сипатын ескере отырып, балалардың жас ерекшелігін сай ұғым-түсінігіне сәйкес келетін қызықты мазмұндағы шығармаларды іріктеп енгізу;
- әдебиеттік оқу кабинеттерін сахна өнерімен байланыстыра отырып, оқушылардың образға енуіне, рөлдерді сомдауына мүмкіндік туғызатындай жабдықтау;
- балалар әдебиетін сахна өнерімен байланыстыра отырып оқыту;
- оқушылардың өзіндік қалауы бойынша шағын жобалар әзірлеуге тарту.